Saturday, February 18, 2012

ආයෙමත්.......


ආයෙමත්....... සැරයක් හරියටම කිව්වොත් අවුරුද්දකට පස්සේ මගේ කැමරාවට හසුවූ දෑ ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්න මම කැමතී. මට මේක අයෙමත් පටන් ගන්න හිතුනේ මම මගේ කැමරාවෙන් ගත්ත ඡායාරුපයක් මගේ හොදම යාලුවාගේ wallpaper එකක දකිද්දී.....

මේ මුව රංචුව මගේ කැමරාවට හසුවුනේ යාල අභය භූමියේදී. හ්ම්ම්..... Nikon D40 කින් සහ Tamron DX වර්ගයේ 70-300mm lens අධාරයෙන් තමයි මේ වැඩේ මේ තරම් සාර්ථක කර ගත්තේ. ඉතින්... තවත් මේ වගේ ගත්ත ගොඩාක් snaps තියෙනවා. ඉස්සරහට මම මගේ ඡායාරූප එකතුව නැවතත් ඔයාල එක්ක බෙදාගන්නකල් මේ ඡායාරූප දෙක එක්ක පරන මතකයන් ආවර්ජනය කරන්න.... 




4 comments:

  1. It was really nice to see this kind of rare pictures in this site. I Appriciate your attempts and wishing you to publish more pictures on this site.

    ReplyDelete
  2. එළ එළ මචං හැම පිංතූරෙකටම වෝට මාක් එකක් දාපං..

    ReplyDelete
  3. තෑන්ක්ස් මචා, දැන්මා....

    ReplyDelete