Tuesday, November 20, 2012

කැමරා ගීතය....

මතකයන් අමතක කෙරුවත් අමතක වෙන්නේ නෑ....
ඔබ එපා යැයි මට සිතුනත් එපා වෙන්නේ නෑ....
යලි ඒවි යැයි සිත කීවත් ඔබ යලි එන්නේ නෑ....
සිත පුරා ආදරේ කරන්නට මට දැන් කවුරුත් නෑ....

හ්ම්..... කස්ටිය හිතයි ඒ පාර මූට මේ මොනවා වෙලාද කියලා. කොල්ලට ලව් සික් කියලා හිතුවද, ඒත් නැතුවමත් නොවෙයි. හැමෝම සිංදු අහලා රස විදලා තියෙනවනේ. කවුරු හරි අහලා තියෙනවද කැමරාවක් ගැන ලියවුන ගීතයක් ගැන එහෙම. මේ ගීතයනම් අතහැර ගිය තමන්ගේ පෙම්වතිය ගැනයි කියවෙන්නේ. මේ ගීතය මටත් සමීපයි හැබයි කෙල්ලෙක් හින්දනම් නෙවෙයි. මම අලුත් කැමරාවක් ගන්න හිතාගෙන විකුනපු මගේ නිකොන් ඩී3100 කැමරාව මතක් වෙද්දී :(

වෙලාවකට නම් හිතට දුකයි එත් ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑනේ. මම හිතුවා ඒකෙන් ගත්ත පින්තූර ටික පෝස්ට් කරන්න. බලලම දෙන්නකෝ කොමෙන්ට් එකක්. තව දෙයක්..... ඔය පින්තූර වටේ ගෙතිච්ච ලස්සන කතාවකුත් තියෙනවා. ඒකනම් ඉතින් කියන්න අවසර නෑ........
















No comments:

Post a Comment